کریمی: قلعه نویی تیم خوبی در گل گهر شکل داده است، امیدوارم شاهد قضاوتی مناسب از داور باشیم

به گزارش یزد بلاگ، فیروز کریمی سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز به تمجید از حریف فردای تیمش، گل گهر سیرجان پرداخت و گفت که امیر قلعه نویی تیم خوبی را شکل داده است.

کریمی: قلعه نویی تیم خوبی در گل گهر شکل داده است، امیدوارم شاهد قضاوتی مناسب از داور باشیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه باشگاه تراکتور تبریز، فیروز کریمی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیست وهفتم لیگ برتر، گفت: خوشبختانه محرومان و تعدادی از مصدومان به جمع ما اضافه شده اند و با توجه به اینکه میزبان این بازی هم هستیم، امید زیادی داریم که ارائه گر یک بازی خوب باشیم.

وی با اشاره به شرایط تیم گل گهر سیرجان، توضیح داد: گل گهر یک تیم استخوان دار است که در اوایل لیگ صدرنشین جدول رده بندی هم بود، اما در ادامه مشکلاتی برای آنها به وجود آمد که از صدر جدول فاصله گرفتند. من پیگیر اتفاقات گل گهر بودم. آنها همچنان از مدعیان کسب سهمیه هستند. گل گهری ها تیمی دست و پا بسته نیستند و امیر قلعه نویی تیم خوبی را شکل داده است که فوتبال خوبی ارائه می نماید و نتایج قابل قبولی هم کسب نموده اند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: بازیکنان محروم ما به جمع سایر بازیکنان برگشته اند و فکر می کنم فردا شاهد یک بازی بسیار خوب باشیم. نتیجه دست خداست و این امکان وجود دارد که یک حادثه جزئی و یک اشتباه ساده نتیجه را رقم بزند، اما در شرایط متعادل، فکر می کنم بازی خوبی از آب دربیاید.

کریمی در انتها گفت: هر دو تیم در پی ارائه فوتبال زیبا هستند و نقاط ضعف و قوت یکدیگر را می شناسند. براساس شناختی که از یکدیگر داریم، من نوید یک بازی خوب را می دهم. ان شاءالله با دعای خیر طرفداران بتوانیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم تا برای مسابقات آینده انگیزه بیشتری داشته باشیم و صندلی مطلوبی در جدول کسب کنیم. امیدوارم شاهد یک بازی خوب و قضاوتی مناسب از طرف داور بازی باشیم.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4145

به "کریمی: قلعه نویی تیم خوبی در گل گهر شکل داده است، امیدوارم شاهد قضاوتی مناسب از داور باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: قلعه نویی تیم خوبی در گل گهر شکل داده است، امیدوارم شاهد قضاوتی مناسب از داور باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید