پوتین: هنوز به اوج بحران کرونا نرسیده ایم

به گزارش یزد بلاگ، رئیس جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) اظهار داشت، بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در این کشور هنوز به اوج خود نرسیده است.

پوتین: هنوز به اوج بحران کرونا نرسیده ایم

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روسیا الیوم، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز در جلسه کابینه پیرامون تحولات اوضاع این کشور در پی شیوع کرونا گفت: هنوز بحران ناشی از این ویروس به اوج خود نرسیده است و در حال حاضر مسأله مهم این است که از اشتباهاتی که دیگران مرتکب می شوند، اجتناب نموده، درس گرفته و با یاری جامعه پزشکی و علمی به نتیجه ای دست یابیم.

پوتین در این جلسه که به وسیله ویدئو کنفرانس برگزار گردید، تأکید کرد، اقدامات صورت گرفته باید متناسب با شدت خطر ناشی از این بیماری همه گیر باشد. مهمترین کار تضمین امنیت و سلامتی شهفرایندان روسیه است و این مسأله هم نیازمند نظارت دقیق بر فرایند وقایع مرتبط با بحران کرونا است.

رئیس جمهوری روسیه در این جلسه از روسای دستگاه های ذی ربط خواست او را در جریان کوشش ها برای دستیابی به ابزارهای پیشگیری از کرونا از جمله کوشش برای فراوری واکسن این ویروس قرار دهند.

روسیه تا امروز هفت هزار و 497 مورد ابتلا به کرونا را ثبت نموده است که تا به امروز 58 تن از آنها جان خود را از دست داده اند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 948

به "پوتین: هنوز به اوج بحران کرونا نرسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: هنوز به اوج بحران کرونا نرسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید