واتس اپ خیال کاربران را راحت کرد

به گزارش یزد بلاگ، واتس اپ امکان تماس و ارسال پیغام را برای کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید این سرویس پیغام رسان موافقت نکرده اند، مسدود نمی کند.

واتس اپ خیال کاربران را راحت کرد

واتس اپ با عقب نشینی از خط و نشان قبلی خود، دیگر امکان ارسال و دریافت پیغام را برای کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید این سرویس پیغام رسان موافقت ننموده اند، محدود نمی کند.

واتس اپ اوایل ماه میلادی جاری اعلام نموده بود کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید موافقت ننمایند، دیگر نمی توانند تماس یا نوتیفیکیشن دریافت نمایند و دسترسی به قابلیتهای این پیغام رسان برای آنها محدود می گردد.

اما اکنون تغییر جهت داده و اعلام نموده هیچ قابلیتی برای کاربرانی که سیاست جدید این شرکت را نپذیرفته اند، محدود نمی گردد. سیاست حریم خصوصی جدید واتس اپ از 15 ماه مه به اجرا درآمد و اجازه می دهد این اپلیکیشن اطلاعات کاربران را با فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارد. این به روزرسانی بر حریم خصوصی پیغامهای خصوصی که کاربران به دوستان و خانواده شان ارسال می نمایند، تاثیری نمی گذارد و بیشتر مربوط به پیغامهای تجاری است که در این پلتفرم ارسال می شوند. زمانی که برای نخستین بار این تغییرات اعلام شدند بسیاری از کاربران تصور کردند که محتوای پیغامهای آنها ممکن است به خطر بیافتند.

واتس اپ در بیانیه به روزشده ای در مرکز یاری خود اعلام نمود در 15 ماه مه حساب هیچ کاربری به دلیل این به روزرسانی حذف یا مسدود نشده است.

این تغییرات قرار بود ابتدا در فوریه اجرایی گردد اما در پی انتقاد گسترده کاربران واتس اپ از تغییرات جدید و این ادعا که واتس اپ قرار است اطلاعات شخصی کاربران را با فیس بوک - شرکت مادر خود - به اشتراک بگذارد، این سرویس پیغام رسان تصمیم گرفت به روزرسانی سیاست حریم خصوصی را به مدت سه ماه تا اواسط ماه مه به تاخیر بیاندازد.

پس از این که واتس اپ برای نخستین بار در ژانویه این سیاست را معرفی کرد، کاربران به سرویسهای پیغام رسان رقیب نظیر سیگنال و تلگرام کوچ کردند. دانلود اپلیکیشن سیگنال 4200 درصد نسبت به هفته پیش از اعلام تغییرات جدید در واتس اپ صعود کرد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، هند که با بیش از 400 میلیون کاربر، بزرگترین بازار واتس اپ است در ژانویه از این پیغام رسان خواست تغییر سیاست خود را لغو کند.،ایسنا

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4044

به "واتس اپ خیال کاربران را راحت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ خیال کاربران را راحت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید