نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده ایم، قانون برای همه تیم ها یکسان اجرا گردد

به گزارش یزد بلاگ، گروه استان ها- مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد گفت: امیدوارم فدراسیون و سازمان لیگ قانون را درباره تمام تیم ها یکسان اجرا نمایند و قوانینی که وضع شده است تنها برای تیم های عظیم و مطرح اجرا نشود.

نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده ایم، قانون برای همه تیم ها یکسان اجرا گردد

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محمد نوازی در نشست خبری پیش از ملاقات فردای تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: پس از بازی با پرسپولیس، از نظر روحی و روانی و تاکتیکی با تیم کار نموده ایم و نقاط ضعف و قوت ذو ب آهن را می شناسیم و امیدوارم فردا بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دهیم.

وی اضافه نمود: ذوب آهن هر چند بازیکن کرونایی هم داشته باشد به هر حال فوتبال بازی کردن مشکل است و ما با تمام قوا به اصفهان آمده ایم که فردا بازی محکمی مقابل ذوب آهن انجام دهیم و 3 امتیاز این ملاقات را کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد درباره شرایط خاص ذوب آهن با ابتلای شماری از بازیکنان این تیم به بیماری کرونا و در پاسخ به اینکه اگر اتفاق مشابهی برای تیمش بیفتد آیا انتظار همکاری و تعویق ملاقات از سوی تیم حریف را دارد یا خیر، گفت: فدراسیون و سازمان لیگ قوانینی برای این منظور وضع نموده اند. در بازی های آسیایی هم تیم ما بازیکن کرونایی داشت و تیم الهلال 8 بازیکن مبتلا به کرونا داشت و زمانی که تعداد مبتلایان این تیم به آن حد نصاب رسید بازی این تیم لغو شد. به هر حال این قوانین برای همه یکسان است و نمی توانیم خودمان در این باره تصمیم بگیریم و باید به آنچه قوانین فدراسیون و سازمان لیگ می گوید عمل کنیم.

نوازی ادامه داد: شاید خدای نانموده بازیکنی از تیم ما نیز فردا مبتلا به کرونا گردد. در آغاز فصل 4-5 بازیکن ما کرونا گرفتند که این موضوع را جایی عنوان نکردیم، اما به هر حال مسابقات باید برگزار گردد و اگر قرار باشد بازی ها به این دلیل لغو شوند اتفاق خوشایندی نیست.

وی بیان نمود: هم رحمان رضایی و هم مهدی رحمتی نخستین تجربه سرمربیگری خود در لیگ برتر را می گذرانند و فکر می کنم انگیزه بازیکنان و مربیان ذوب آهن و شهرخودرو و نیروی جوانی دو تیم باعث گردد بازی فردا ملاقات خوبی از آب دربیاید، چون هر دو تیم از نیروی جوانی، شور و علاقه بازیکنان، دوندگی و جنگندگی خاصی برخوردار هستند اما کوشش می کنیم با تاکتیکی که اخذ می کنیم بازی را به سود خود به خاتمه برسانیم.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو توضیح داد: برای بازیکنان ذوب آهن آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم زودتر برگردند و تیم شان را همراهی نمایند.

نوازی در پاسخ به این سوال که آیا قانون سازمان لیگ درباره حدنصاب بازیکنان مبتلا به کرونا برای لغو یک ملاقات درست است یا خیر، افزود: موضوع در حیطه وظایف من نیست، اما قانون برای همه یکسان است و اگر قرار بر لغو یک ملاقات باشد سازمان لیگ باید درباره آن تصمیم بگیرد. به هر حال در فوتبال معین نیست کدام بازیکن بازی می نماید و چه کسی بازی نمی نماید. حتی درباره تیم ما که تمام بازیکنان آن در صحت و سلامت هستند معین نیست کدام یک در مسابقه فردا بازی نمایند. به هر حال قانون باید برای هم اجرا گردد و فدراسیون هم باید نشستی برگزار کند و در این خصوص تصمیم بگیرد. امیدوارم هر اتفاقی که می افتد برای همه تیم ها یکسان باشد و قانون فقط درباره تیم خاصی اجرا نگردد و تیم هایی که با هزینه شخصی اداره می شوند دلگرم باشند و قانون تنها برای تیم های مطرح و عظیم نباشد.

165، ف

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3018

به "نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده ایم، قانون برای همه تیم ها یکسان اجرا گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوازی: با تمام قوا به اصفهان آمده ایم، قانون برای همه تیم ها یکسان اجرا گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید