فرصت استثنایی برای عاشقان بازی های کامپیوتری

به گزارش یزد بلاگ، رپرتاژ آگهی - خرید کامپیوتر گیمینگ : فروشگاه اینترنتی آترامارت تخصصی ترین مرجع فروش اینترنتی محصولات دیجیتال و همچنین تضمین کننده کیفیت کالای ارائه شده با بهترین قیمت است. این فروشگاه سهم بالایی از کالاهای دیجیتال با برندهای مختلف را در فروشگاه خود در اختیار دارد و با ارسال سریع کالا به مشتریان یکی از رکورد داران این حوزه به شمار می رود.

فرصت استثنایی برای عاشقان بازی های کامپیوتری

یکی از کالاهای بسیار تخصصی در حوزه کالاهای دیجیتال که هواداران بسیاری دارد کامپیوترهای گیمینگ می باشد که در فروشگاه اینترنتی آترامارتمی توانید انواع کیس های کامپیوتر گیمینگ را مشاهده و بنا به بودجه خود یکی را خریداری نمایید.یکی از مزایای خرید از این فروشگاه در رابطه با سیستم های گیمینگ اسمبل رایگان می باشد. با خرید از این فروشگاه سیستم خود را در دفتر خدمات این فروشگاه بدون پرداخت هزینه اسمبل و ویندوز و نرم افزارهای خود را نصب نمایید و بدون دغدغه سیستم را سلامت به خانه خود ببرید.

آشنایی با کامپیوتر گیمینگ و کاربرد آن

کامپیوتر گیمینگ که پی سی گیمینگ نیز شناخته می گردد، کامپیوتری شخصی است که برای بازی های ویدئویی طراحی شده است. کامپیوتر گیمینگ به قدرت پردازش بالایی احتیاج دارد. به طوری که پی سی های گیمینگ مدرن در مقایسه با کامپیوترهای جدید معمول از تجهیزات عملکردی بالاتری برخوردار هستند؛ برای نمونه، می توان به کارت گرافیک و CPU بالای آن اشاره نمود که عملکرد و سرعت سیستم را افزایش می دهد.

پی سی های گیمینگ اغلب برای انجام کارهای سنگین مانند ویرایش ویدئو نیز مناسب هستند. اگر قصد خرید کامپیوتر گیمینگ را دارید بهتر است پیش از اقدام به خرید، با قطعات کیس گیمینگ و مشخصات آن آشنا شوید. زیرا قیمت پی سی گیمینگ در مقایسه با سیستم های معمولی بسیار بالاتر است بنابراین آشنایی با قطعات و کیفیت آن ها پیش از خرید ضروری به نظر می رسد.

در ادامه به معرفی پی سی گیمینگ و نکات مهم جهت خرید کیس گیمینگ و قطعات آن می پردازیم.

معرفی قطعات اصلی کامپیوتر گیمینگ

خرید کامپیوتر گیمینگ برای گیمرها و افرادی که به سیستم های قدرتمند احتیاج دارند بسیار مناسب است. سخت افزار پی سی های گیمینگ مشابه سیستم های معمولی است با این تفاوت که کیفیت بالاتری دارند. بدیهی است که قیمت کیس گیمینگ بیشتر است.

بنابراین بهتر است پیش از خرید کیس گیمینگ با قطعات آن آشنایی کافی داشته باشید تا با توجه به بودجه خود بتوانید سیستمی با کیفیت و متناسب با احتیاج خود خریداری نمایید. معمولا گیمرها پی سی خود را سفارشی می نمایند زیرا از لحاظ هزینه و امکانات برای آن ها به صرفه تر است.

** کارت گرافیک (GPU)

کارت گرافیک بخش مهم کامپیوترهای گیمینگ به شمار می رود. GPU به مادربرد متصل است و برای نمایش تصاویر و پردازش آنها به کار می رود. به عبارت دیگر کارت گرافیک داده ها را به علائم قابل نمایش تبدیل و آنها را به صفحه نمایش ارسال می نماید. دو فراوری نماینده اصلی GPU برای پی سی گیمینگ AMD و NVIDIA هستند.

** پردازنده (CPU)

CPU جزء اصلی کامپیوتر گیمینگ است. پردازنده، داده ها و دستورها را دریافت می نماید و بعد پس از آنالیز، نتیجه آن ها را به مکان مشخصی ارسال می نماید. اینتل و AMD دو برند مهم پردازنده هستند. هنگام خرید پی سی گیمینگ حتما نوع پردازنده را مد نظر قرار دهید.

** مادربرد

تمام اجزای رایانه از جمله پردازنده، حافظه، کارت گرافیک، دیسک سخت، نمایشگر و… بر روی مادربرد تعبیه شده است. مادربردی که برای کامپیوترهای گیمینگ طراحی شده با انواع معمولی کمی متفاوت است. مادربرد گیمینگ مقاوم تر دارای طراحی های بصری و در بعضی مدل ها دارای نور LED داخلی است.

*** مموری (RAM)

کامپیوترهایی که برای بازی طراحی شده اند رم بالایی دارند. بیشتر پی سی های گیمینگ رم حداقل 8 گیگابایت دارند. اغلب رم 16 گیگابایتی برای گیمینگ در نظر گرفته می گردد.

** درایو حالت جامد (SSD)

حافظه SSD در مقایسه با HDD محبوبیت بیشتری دارد. زیرا سرعت آن بالاتر است؛ به این معنی که برنامه ها را با سرعت بیشتری راه اندازی می نماید. بنابراین عملکرد سیستم را افزایش می دهد و برای گیمینگ مناسب تر است. بدیهی است که قیمت پی سی گیمینگ دارای حافظه SSD بالاتر است.

برندهای گیمینگ موجود در فروشگاه اینترنتی آترامارت

کامپیوتر گیمینگ ایسوس

کامپیوتر گیمینگ بایوستار

کامپیوتر گیمینگ گیگابایت

کلام آخر

در این نوشته با کامپیوتر گیمینگ، کاربرد و قطعات اصلی آن آشنا شدید. همانطور که می دانید قیمت کامپیوتر گیمینگ بسیار بالاست بنابراین پیشنهاد می گردد که با توجه به قیمت بالا و دریافت کالاهای اورجینال حتما از فروشگاه آترامارت خرید خود را انجام دهید.ضمناً می توانید در فروشگاه ماخرید اقساطی کامپیوتر گیمینگ را به راحتی و چند کلیک انجام دهید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 3315

به "فرصت استثنایی برای عاشقان بازی های کامپیوتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت استثنایی برای عاشقان بازی های کامپیوتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید