سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی منهدم شد

به گزارش یزد بلاگ، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: سه شبکه جاسوسی در مدت 58 روز در این استان شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند.

سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی منهدم شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی چهارشنبه شب در پنجمین نشست با اصحاب رسانه در ارومیه گفت: امنیت مردم خط قرمز سربازان گمنام امام زمان (عج) است که به همین دلیل و طی رصد شبانه روزی اجرا شده در 58 روز گذشته اعضای سه شبکه جاسوسی که برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و نا امن کردن ایران وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و منهدم شدند.

وی ادامه داد: همچنین سه تیم تروریستی داعش و سَلَفی نیز که برای خرابکاری وارد کشور شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیرشناسایی و منهدم شدند.

وی، با اعلام آمار 58 روزه از انهدام بزرگترین شبکه قاچاق موبایل در شمال غرب کشور خبرداد و اضافه نمود: سربازان گمنام امام زمان (عج) به همین دلیل 36 هزار گوشی کشف و پرونده ای به ارزش هفت هزار میلیارد تشکیل دادند.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی همچنین به جلوگیری از یک هزار هکتار زمین خواری در استان طی سال جاری اشاره نمود و گفت: جلوگیری از این مقدار زمین خواری برابر با جلوگیری از غارت یک شهر کوچک است.

وی از کشف 100 تن برنج، 100 تن، 100 حبوبات، 100 تن آرد و 44 هزار لیتر روغن موتور در کمتر از 2 ماه در آذربایجان غربی اشاره نمود و گفت: طی این محموله سوخت به ارزش 200 میلیارد تومان کشف و یک هزار میلیارد ریال نیز ارز قاچاق کشف و ضبط شد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستند در 57 روز گذشته 38 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط نمایند، اضافه نمود: طی این مدت یک ضربه نیز به بدنه باند قاچاق اسلحه وارد و به همین دلیل 400 قبضه اسلحه کشف شد.

وی همچنین از جلوگیری از فرار مالیاتی 49 شرکت در آذربایجان غربی به ارزش 2 هزار میلیارد ریال اطلاع داد.

برخورد با اراذل و اوباش دست گرمی است

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه نباید هیچ تردیدی در برخورد با مخلان امنیت و آرامش جامعه قائل شد، گفت: تهدید امنیتی فقط برون مرزی نیست؛ به طور قاطع اعلام می کنم که اجازه نفس کشیدن راحت اراذل اوباش و تهدید نمایندگان آرامش مردم را نخواهیم داد؛ برخورد با اراذل اوباش توسط همکاران من فقط دست گرمی کوچک برای حفظ امنیت در جامعه است.

وی اضافه نمود: برخورد با اراذل اوباش در آذربایجان غربی ادامه دارد و به زودی اخبار جدیدی در این راستا منتشر خواهد شد.

پیش تر سربازان گمنام امام زمان(عج) 28 نفر به عنوان سردسته اراذل در آذربایجان غربی دستگیر کردند.

ملاقات شب گذشته مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی با جمعی از خبرنگاران این استان بیش از سه ونیم ساعت به طول انجامید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4052

به "سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی منهدم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه شبکه جاسوسی در آذربایجان غربی منهدم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید