دولت ترودو برای خرید هتلها و اسکان افراد بی خانمان در آنها یک میلیارد دلار بودجه در نظر گرفت

به گزارش یزد بلاگ، لیبرال های فدرال می خواهند طی شش ماه آینده یک میلیارد دلار هزینه نمایند تا شهرداری ها مسکن بتوانند املاکی را بخرند که به خاطر پاندمی کووید-19 فروخته می ّشوند و از آن ها برای جلوگیری از بی خانمان شدن افراد استفاده نمایند.

دولت ترودو برای خرید هتلها و اسکان افراد بی خانمان در آنها یک میلیارد دلار بودجه در نظر گرفت

لیبرال ها می گویند این برنامه 3 هزار واحد مقرون به صرفه جدید در سراسر کانادا خلق می نماید و می خواهند تمام سرمایه آن تا سرانجام مارس 2021 یعنی زمانی که سال مالی فدرال فعلی به سرانجام می رسد، اختصاص یافته باشد.

شهرداری ها، استان، حوزه ها، بدنه های فرمانداری بومی و سازمان ها به علاوه سازمان های غیرانتفاعی می توانند از این پول استفاده نمایند.

احمد حسین وزیر توسعه اجتماعی گفت این برنامه فقط درخواست ها را برای پروژه هایی قبول می نماید که می خواهند به سرعت واحدهایی بسازند یا بخرند تا به جمعیت های آسیب پذیر از جمله زنانی که از خشونت خانگی فرار می نمایند یا افرادی که در ریسک آنی بی خانمان شدن قرار دارند، سرویس بدهند.

او گفت انتظار دارد بیشتر پول پیش از سرانجام سال مالی فعلی تخصیص یابد و قول داد درخواست ها به سرعت آنالیز و پردازش شوند.

او در مصاحبه ای گفت: این کار درستی است که باید انجام گردد، اما در عین حال از نظر مالی هم کار هوشمندی است. تمام هزینه های مرتبط با خدماتی که به افرادی که در خیابان ها هستند ارایه می شوند، از جمله هزینه های سیستم عدالت قضایی، سلامت و پلیس، مقدار تمام آن هزینه ها بیشتر از هزینه این پروژه است. بنابراین باید به عنوان یک کشور دنبال راهکارهای نوآورانه تر برای فراهم کردن مسکن سریع برای مردم باشیم.

حسین نگفت این پول تبدیل به یک تعهد سالانه خواهد شد یا نه، اما خبر آن دو روز پیش از سخنرانی عظیم لیبرال ها مطرح شده که انتظار می رود شامل نویدهای جدیدی درباره مسکن مقرون به صرفه هم باشد.

با توجه به اینکه تدابیر فراهم کردن موقتی پناهگاه در دوران پاندمی کووید-19 قرار است به زودی تمام گردد، دولت برنامه تهیه املاک را ماه هاست که برای راهی در راستای جلوگیری از بی خانمان شدن افراد در زمستان، در نظر داشته است.
برخی شهرها از جمله تورنتو و ادمونتون اتاق های هتل کرایه ای دارند که می توانند به افراد سرپناه بدهند و ظرفیت آن ها محدود شده تا فاصله گذاری فیزیکی شکل بگیرد اما آن ها از نظر مالی تحت فشار هستند.
علاوه بر پول خرید مسکن، اتاوا می خواهد 237 میلیون دلار دیگر خرج استراتژی بی خانمانی فدرال بکند. این می تواند برای پیدا کردن فضای سرپناه اضطراری مورد استفاده قرار بگیرد.

تام ریشتر رییس اتحاد کانادایی سرانجام دادن به بی خانمانی گفت افزایش ریسک بی خانمان ها در ابتلا به کووید-19 ممکن است با فرا رسیدن موج دوم پاندمی تشدید گردد.

او گفت این برنامه های دولتی به جوامع محلی یاری می نماید تا منابع مورد احتیاج برای خرید ساختمان هایی از جمله هتل ها را به دست آورند یا حتی سرپناه ها را به مسکن دائمی تبدیل نمایند.

بیل کارستن رییس فدراسیون شهرداری های کانادا در بیانیه ای گفت تامین سرمایه کلی بنیاد خوبی است، اما خواهان افزایش مقیاس سریع این برنامه شد.

او گفت: از تورنتو تا ادمونتون و کلگری و ویکتوریا، ما افرادی را داریم که در چادر زندگی می نمایند و سعی دارند فاصله فیزیکی را حفظ نمایند. با فرا رسیدن زمستان و فصل آنفلوانزا و موج دوم احتمالی کووید-19، آرام حرکت کردن ممکن نیست.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2342

به "دولت ترودو برای خرید هتلها و اسکان افراد بی خانمان در آنها یک میلیارد دلار بودجه در نظر گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت ترودو برای خرید هتلها و اسکان افراد بی خانمان در آنها یک میلیارد دلار بودجه در نظر گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید