خبرنگاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است

به گزارش یزد بلاگ، ایلام - خبرنگاران - مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: تا به امروز گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کرونای ورزشکاران ایلامی چه در سطح حرفه ای و چه دیگر ورزشکاران استان دریافت نشده است.

خبرنگاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است

به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان ایلام، مظفر علی شائی گفت: این موضوع نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات بهداشتی از سوی جامعه ورزش و جوانان استان است و امیدواریم با اجرای این مقررات شاهد سلامت کامل جامعه ورزش استان در کنار دیگر هم استانی های خود باشیم.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و ابلاغ دستورالعمل های ستاد کرونا، اداره ورزش و جوانان استان در راستای اعلام دستور تعطیلی اماکن ورزشی در سراسر استان اقدام کرده است و با توجه به برقراری هماهنگی و تعامل مناسب بین باشگاه داران و ورزشکاران تمامی باشگاه داران با توجه ویژه به دستورالعمل های لازم اماکن ورزشی، باشگاه های خود را تا اطلاع بعدی تعطیل کرده اند.

علی شائی یادآور شد: این اداره با شعار درخانه بمانیم و در خانه ورزش کنیم و ایجاد پویش های مجازی برای ترویج فرهنگ ورزش در خانه و ارائه الگوی حرکات ورزشی مفید در خانه از سوی ورزشکاران رشته های مختلف سعی در ترویج و اقدام این سبک ورزشی سالم برای جامعه ورزش و جوانان ارائه می کند که در روزهای ناگزیر بحران کرونا و خانه ماندن روحیه ورزش دوستان حفظ و تقویت شود.

با مثبت شدن جواب آزمایش پنج نفر دیگر، تعداد مبتلایان به کرونا در این استان به 237 نفر رسید.

شمار افرادی که بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند نیز با سه مورد جدید به 19 نفر رسید.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 817

به "خبرنگاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هیچ ورزشکار ایلامی به کرونا مبتلا نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید