ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است

به گزارش یزد بلاگ، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در ملاقات با کارکنان روابط عمومی این پژوهشگاه گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی های حوزه فضایی کشور، ترویج فناوری فضایی و کاربرد آن در جامعه است.

ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از پژوهشگاه فضایی ایران ، حسین صمیمی، رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در ملاقات با کارکنان روابط عمومی این پژوهشگاه گفت: مهم ترین وظیفه روابط عمومی های حوزه فضایی کشور، ترویج فناوری فضایی و کاربرد آن در جامعه است.

وی در نشستی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در این پژوهشگاه برگزار گشت،با مدیریت و کارکنان روابط عمومی این پژوهشگاه در ستاد و پژوهشکده های تابعه ملاقات و گفت وگو کرد.

صمیمی با تقدیر از کوشش های اجرا شده در روابط عمومی پژوهشگاه فضایی ایران، توضیح داد: اقدامات خوبی در بخش های مختلف روابط عمومی پژوهشگاه اجرا شده که نتایج موثری نیز داشته است و این نتایج در اثر نیت خالصانه و کوشش های زیادی بوده که در این بخش اجرا شده و منجر به حضور با عزت و آبرومند شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ فضایی در کشور، ادامه داد: یکی از وظایف مهمی که روابط عمومی در بخش فضایی کشور از جمله در این پژوهشگاه به عهده دارد، ترویج فرهنگ فضایی و معرفی دستاوردهای این حوزه و کاربردهای آن در جامعه برای مسئولان و مردم است تا با شنیدن اخبار موفقیت های متخصصان کشور در این حوزه، حس غرور و افتخار در جامعه ایجاد گردد.

صمیمی اضافه نمود: ضروری است اطلاع رسانی مناسبی از فعالیت های اجرا شده در حوزه فضایی کشور صورت پذیرد و اخبار این دستاوردها و فعالیت ها به درستی و به خوبی منتشر گردد.

رئیس پژوهشگاه فضایی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: حوزه فضایی کشور رو به رشد است و این پژوهشگاه با توجه به ماموریت و وظایفی که به عهده دارد، در خیلی جاها پیشگام است و در این جهت، روابط عمومی پژوهشگاه هم باید جلوتر از بقیه باشد، اخبار و گزارش فعالیت ها را مرتب رصد کند و به موقع اقدام لازم را برای معرفی و انتشار اخبار مربوط از طرق مختلف به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی هر سازمانی، ویترین آن ارگان است، اظهار کرد: روابط عمومی ها از بخش های مهم در پیشبرد فعالیت ها هستند و بدین جهت، باید حمایت و تقویت شوند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1271

به "ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترویج کاربرد فناوری های فضایی از وظایف روابط عمومی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید