بمب جابجایی؛ رونالدو در بارسلونا؟

به گزارش یزد بلاگ، 4 ماه پیش خوان لاپورتا به اسم رئیس بارسلونا انتخاب شد و برای بار دوم به جایگاه ریاست باشگاه کاتالان بازگشت. شوی لاپورتا مدتی است آغاز شده و با هیجان و شور خاصی هم ادامه دارد. بازگشت لاپورتا جان تازه ای به بارسلونا داده است؛ باشگاهی که تابستان گذشته چیزی تا از دست دادن لیونل مسی، بزرگترین بازیکن تاریخش فاصله نداشت.

بمب جابجایی؛ رونالدو در بارسلونا؟

عملکرد اسفبار جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس قبلی باعث شده بود تا لیونل مسی با ارسال فکس به باشگاه رسماً تقاضای جدایی کند، اما در نهایت او با مخالفت قاطع باشگاه مجبور به ماندن شد. برای ماه ها تصور می شد لیونل مسی قطعاً قراردادش را تمدید نخواهد نمود، اما انتخاب خوان لاپورتا که با لیونل مسی ارتباط بسیار خوبی دارد، معادلات را تغییر داده است.

تمدید با مسی

لاپورتا که به خوبی می داند شرایط اقتصادی باشگاه در دوران کرونا بسیار بد است و از این حیث نمی تواند روی تمدید با مسی حساب کند، هفته هاست در پی برترین راه چاره برای ماندنی کردن مسی است. او در مصاحبه های خود همیشه روی این نکته تأکید نموده است که برای مسی مسائل اقتصادی در درجه دوم اهمیت قرار گرفته است و او در پی یک پروژه ورزشی جاه طلبانه و عظیم در بارسلوناست. در واقع این شرط تمدید فوق ستاره آرژانتینی است.

لاپورتا و خورخه مسی چندین دور مذاکره با یکدیگر داشته اند. طبق چیزی که رئیس تازه اسم نموده، تمدید با مسی راستا درستی را طی می نماید و او خوشبین است که قبل از خاتمه ماه جاری میلادی و خاتمه رسمی قرارداد مسی، او پاسخ مثبت خود را بدهد.

رویای عظیم رئیس

لاپورتا که اطمینان دارد مسی ماندنی است، در پی محقق کردن رویایی است که در وهله اول، غیرممکن به نظر می رسد؛ جذب کریستیانو رونالدو. بله؛ هم تیمی کردن رونالدو و مسی در بارسا هدف نهایی خوان لاپورتاست و این پروژه عظیم را برای افراد قابل اعتمادش هم مطرح نموده است. او میخواهد عظیمترین زوج تاریخ فوتبال را در بارسلونا تشکیل دهد و در حال زمینه سازی برای این اتفاق عظیم است. پروژه ای که اگر به ثمر بنشیند، در تاریخ فوتبال بی نظیر خواهد بود.

پیشنهاد به رونالدو

هنوز نمی توان پیش بینی کرد که رونالدو به پیشنهاد لاپورتا چه پاسخی خواهد داد. لاپورتا به ژرژ مندز، مدیر برنامه های رونالدو هم پیشنهادی رسمی ارائه ننموده و مهم تر از همه اینکه دقیقاً معین نیست او برای پرداخت رقم انتقال رونالدو به یوونتوس و هم دستمزد او چه برنامه هایی دارد. اگر پاسخ رونالدو مثبت باشد، بارسلونا آنتوان گریزمان، فیلیپ کوتینیو، سرخی روبرتو، عثمان دمبله و ... را به یوونتوس پیشنهاد خواهد داد. برای دستمزد رونالدو هم گفته می گردد لاپورتا ابتدا قصد جذب قرضی رونالدو را دارد و دستمزد او از مجموع دستمزد دو بازیکن بارسا که به یووه خواهند رفت، کسر شده و مابقی را بارسا پرداخت خواهد نمود.

آنالیز های لاپورتا و تیمش نشان می دهد که اگر رونالدو جذب گردد، عایدی بارسلونا دو برابر خواهد شد که اتفاقی خارق العاده برای بارسا محسوب می گردد.

ایران ورزشی

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 4131

به "بمب جابجایی؛ رونالدو در بارسلونا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی؛ رونالدو در بارسلونا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید