بحران کرونا در مازندران؛ بستری 1847 بیمار مبتلا

به گزارش یزد بلاگ، بحران کرونا در مازندران همچنان ادامه دارد و چندین شهر این استان همچون ساری، بهشهر و به ویژه آمل، در شرایط قرمز و سخت کرونایی قرار گرفته اند، موضوعی که حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت را به آمل کشاند و استاندار مازندران نیز بر پرهیز از انجام سفر های غیرضروری به این استان تاکید کرد.

بحران کرونا در مازندران؛ بستری 1847 بیمار مبتلا

به گزارش ایسنا، استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران جزء 10 استانی است که اکنون در شرایط قرمز قرار گرفته است، گفته که، بیش از 13 شهرستان این استان اکنون در شرایط قرمز قرار دارند و توصیه می کنیم مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

همچنین بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ساری، تمامی بازا های این شهر شامل بازار روز، نرگسیه، شهید بهشتی، ملامجدالدین و امام رضا، به مدت 10 روز تعطیل شده است.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سید عباس موسوی رئیس این دانشگاه، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 332 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی شرح داد: در همین مدت 300 نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل فرایند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون 1541 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.

با بستری 51 بیمار جدید شمار بیماران بستری کل در بابل به 306 نفر رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در حال حاضر 306 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های بابل بستری هستند.

در 24 ساعت گذشته 51 بیمارجدید بستری و 40 بیمار هم ترخیص شدند. همچنین 38 بیمار در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند. 18 کودک نیز در بیمارستان های بابل بستری شده اند.

هم اکنون 1847 بیمار کرونایی و یا افراد مشکوک به کرونا در مراکز درمانی زیرنظر دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1780

به "بحران کرونا در مازندران؛ بستری 1847 بیمار مبتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحران کرونا در مازندران؛ بستری 1847 بیمار مبتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید