بازنشر افسانه&zwnjای که در کانون انیمیشن و تئاتر شد

به گزارش یزد بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب افسانه کچل کفترباز که اولین بار در سال 1385 برای مخاطبان 9 سال به بالا (نونهال) منتشر شده بود، اکنون به چهارمین مرحله چاپ رسیده است.

بازنشر افسانه&zwnjای که در کانون انیمیشن و تئاتر شد

در خلاصه کتاب افسانه کچل کفترباز آمده است: حاکمی بود که همه چیز داشت اما خوشبخت نبود. جهان برای او که همسرش را از دست داده بود تیره و تار شده بود. بنابراین، نه خودش شاد بود و نه به دیگران اجازه شادی و بازی را می داد. در کنار قصر حاکم، کلبه کوچکی بود که در آن پسرکی کچل با مادرش زندگی می کرد. دل خوشی او، کفترهایش بودند. آن ها را بغل می کرد و دانه می داد. نوازش می کرد و به بال های خسته آن ها جان می داد. دم غروب پرشان می داد. می نشست رو به بام و نگاهشان می کرد. از دیدنشان سیر نمی شد. برایشان نی می زد...

این کتاب 16 صفحه ای در قطع رحلی با شمارگان 2هزار و 500 نسخه منتشر شده تا شمارگان آن در مجموع به 27هزار نسخه برسد.

کتاب افسانه کچل کفترباز با قیمت 7هزار تومان در فروشگاه های کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kfp.ir و فروشگاه های محصولات فرهنگی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

یادآوری می گردد کتاب افسانه کچل کفترباز در سال 1387 با خط بریل ویژه نابینایان منتشر شد و بر اساس آن انیمیشنی به کارگردانی صادق جوادی و تئاتری نیز با کارگردانی آزاده انصاری از سوی کانون فراوری شده است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2919

به "بازنشر افسانه&zwnjای که در کانون انیمیشن و تئاتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازنشر افسانه&zwnjای که در کانون انیمیشن و تئاتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید