افزایش یک تا 35 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش یزد بلاگ، قیمت خودرو امروز 8 مرداد 1402 وارد چهارمین روز صعودی خود شد و بیشتر محصولات افزایش قیمت را تجربه کردند. اما بیشترین رشد قیمت مربوط به کدام خودروست؟

افزایش یک تا 35 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

به گزارش خبرنگاران به نقل از تجارت نیوز، قیمت خودرو از روز سه شنبه هفته گذشته وارد روند افزایشی شده است و گویا بازار قصد ندارد تا از روندی که که شروع نموده کوتاه بیاید.

با توجه به نمودار افزایش قیمت ها، بیشتر خودروهای داخلی طی دو روز ابتدایی این هفته افزایش قیمت را تجربه نموده اند.

پراید 131، مالی ترین سدان بازار خودروی ایران امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی 315 میلیون تومان در بازار معامله شد.

کوییک دنده ای S، هاچ بک نسبتاً پرفروش سایپا امروز نیز همچون دیروز به روند افزایشی خود ادامه داد و با یک میلیون تومان افزایش قیمت به لوکوموتیو گرانی به بازار خودرو رسید عدد 348 میلیون تومان برای خرید و فروش در بازار رسید.

پژو پارس LX TU5، سدان حرفه ای، اما محبوب ایران خودرو نیز امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت با قیمت نهایی 605 میلیون در بازار امروز حضور پیدا کرد.

پژو 207i دنده ای، پرفروش ترین هاچ بک ایران خودرو نیز امروز با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی 625 میلیون در بازار امروز خرید و فروش شد.

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز در رقابت با خودروهای داخلی عقب نماند و عمده محصولات این بازار نیز روند افزایشی را تجربه کردند.

جک J4 آپشنال، مقرون به صرفه ترین سدان مونتاژی کرمان موتور امروز جزو دسته پرچم داران افزایبش قیمت بود و با 15 میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت نهایی 735 میلیون تومان رسید.

چری آریزو 5IE نو توربو، سدان چابک و نسبتاً پرقدرت مدیران خودرو امروز با 35 میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت نهایی یک میلیارد و 160 میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

جک S5 نیوفیس، کراس اوور محبوب کرمان موتور امروز با 17 میلیون تومان افزایش با قیمت یک میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد.

چری تیگو 7 IE که نسل اول این خودرو در ایران محسوب می گردد نیز امروز با 17 میلیون تومان افزایش، با عدد نهایی یک میلیارد و 470 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

پیش بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به اخبار منتشر شده از سازمان استاندارد در رابطه با منع واردات تعداد عمده ای از خودروهای خارجی غیرچینی می توان انتظار داشت که بازار خودرو به این روند افزایشی خود ادامه دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 5019

به "افزایش یک تا 35 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش یک تا 35 میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار ، جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید