افتتاح کارگاه کارآفرینی کمیته امداد در کازرون

به گزارش یزد بلاگ، نخستین کارگاه کارآفرینی کمیته امدا شهرستان کازرون که در زمینه تراش سنگ های قیمتی و فیروزه کوبی فعالیت دارد در این شهر افتتاح شد.

افتتاح کارگاه کارآفرینی کمیته امداد در کازرون

به گزارش از ، محمدبذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس در آیین افتتاح کارگاه کارآفرینی، گفت: برای راه اندازی این کارگاه، سه میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به جوان کارآفرین متولی این کارگاه پرداخت شده است.

محمد بذرافشان اضافه نمود: در حال حاضر این کارگاره برای 10 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کازرون ایجاد شغل نموده است و در صورت عملکرد موفقیت آمیز این واحد فراوریی و اینکه برای تعداد بیشتری زمینه اشتغال فراهم گردد، به ازای هر نفر 500 میلیون ریال تسهیلات ارزان قیمت به این جوان کارآفرین پرداخت خواهد شد.

او ادامه داد: در سال 99 که به نام جهش فراوری نامگذاری شده است، تصمیم بر این است که به حوزه اشتغال شتاب بیشتری داده گردد.

بذرافشان اضافه نمود: اعتبارات حوزه اشتغال سال جاری (99) استان فارس 430 میلیارد تومان است که این رقم در مقایسه با سال گذشته 120 میلیارد تومان افزایش یافته است.

او ادامه داد: در سال 99 اعتبار اشتغال کمیته امداد شهرستان کازرون 20 میلیارد تومان است که از این رقم 10 میلیارد تومان به مرکز این شهرستان اختصاص دارد.

مسوول کارگاه فراوریی کارآفرینی کازرون هم در این آیین گفت: در این کارگاه 12 نوع اشیای تزیینی روی مس، همچنین فیروزه کوبی و تراش سنگ های قیمتی انجام می گردد.

محمد مهدی کرمی اضافه نمود: اشیای فراوری شده در این کارگاه علاوه بر عرضه در بازار های داخلی به خارج از کشور هم صادر خواهد شد.

او ادامه داد: در این کارگاه 10 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان کازرون فعالیت دارند، اما در آینده با توسعه بیشتر کارگاه، برای تعدا د بیشتری ایجاد اشتغال خواهد شد.

شهرستان کازرون در فاصله 120 کیلومتری غرب شیراز قرار گرفته است.

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 2026

به "افتتاح کارگاه کارآفرینی کمیته امداد در کازرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کارگاه کارآفرینی کمیته امداد در کازرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید