ادعای سپاهان به مهندسی نتایج در فوتبال ایران

به گزارش یزد بلاگ، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:چطور می گردد یک بازیکن چند هفته پیاپی در فوتبال ایران با یک حربه پنالتی بگیرد.

ادعای سپاهان به مهندسی نتایج در فوتبال ایران

به گزارش خبرنگاران، سعید الهویی در نشست خبری بعد از بازی استقلال و سپاهان گفت: اصلا نمی گردد در مورد مسائل فنی شرح داد، روز قبل در نشست خبری فقط یک خواهش از کمیته داوران، جامعه داوری و داشتیم و آن هم اجرای عدالت بود. هنوز بازی تمام نشده ولی 2 کارشناس اعلام کردند باید 2 کارت زرد در جریان بازی به قایدی داده می شد.

وی اضافه نمود: چطور می گردد یک بازیکن چند هفته پیاپی در فوتبال ایران با یک حربه پنالتی بگیرد و تمام کارشناسان بگویند خطا نیست، داور را محروم نمایند و دوباره در بازی بعد داور همان اشتباه را انجام بدهد. یا جامعه داوری راستا را اشتباه می رود یا اینکه قرار است یک اتفاق دیگری رخ دهد، مثلا اگر یک تیمی یک جایی پیروز شده، تیم دیگر هم یک جای دیگر پیروز گردد!

  • صعود استقلال به نیمه نهایی جام حذفی | قلعه نویی به درب خروج نزدیک شد

مربی سپاهان گفت: بحث من استقلال و پرسپولیس نیست، موضوع کلان تر است. نمی گردد یک اتفاق چند هفته تکرار گردد. اگر این است یا آدمی که تصمیم می گیرد صلاحیت آن شغل را ندارد یا اینکه این اتفاق به خاطر یک برنامه ریزی است.

وی در مورد علت اخراج قلعه نویی چه بود گفت: من خودم در آن شلوغی متوجه نشدم چرا او اخراج شد و وقتی در نیمه دوم وارد زمین شدیم متوجه شدم. ظاهرا داور ناراحت شده بود که قلعه نویی به تصمیمات داور معترض شده بود و ما هم به نظر داور احترام می گذاریم.

الهویی در مورد فرایند فنی مسابقه مطرح نمود: شما اگر تجربه بازی عظیم را داشته باشید مطمئنا اشتباهی به این شکل شیرازه یک تیم را بر هم می زند. استقلال در نیمه اول به فکر ضد حملات بود و روی اشتباه داوری به گل رسید و به همین دلیل روحیه آنها بالا رفت. گل اول و دوم آنها روی این موضوع رخ داد. نمی گردد اشتباهات داوری را از این نتیجه جدا دانست. ما قبل از بازی خواهان عدالت شدیم و امیدواریم از حالا حداقل عدالت رعایت گردد.

  • درگیری بازیکنان استقلال با نیروی انتظامی

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: yazdblog.ir شناسه مطلب: 1906

به "ادعای سپاهان به مهندسی نتایج در فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای سپاهان به مهندسی نتایج در فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید